måndag 14 juni 2010

Hej

Hej!

Jag håller på med en ny och snygg design. Den kommer antigen upp imorgon före panfu träffen eller efter. Ni har väl inte glömt panfu träffen?? Oooops! Det är på min andra blogg! Men endå. Kika över dit så får ni reda på det. www.pandanlulis.blogspot.com Än har jag inte skrivit något på Tigerz. www.tigerz.blogg.se Men kika över där ibland då och då. Jo, sen kan ni kika över hos Salas blogg. www.panfulinnea.blogg.se Där står det bra saker. Men det är en fantasi blogg! så ha fantasi på den bloggen!
Underbart! Mums! Oh... hejsan! Jag äter just nu Lulis1´s lyxmat. Det är bara mums! Ingredienserna kommer senare i bloggen. Vi ses väl någon annan gång!

/Appe och Lulis1

3 kommentarer:

  1. Får jag bli nästa månadens panda??? Äsch!
    bara skojade! Det är ju jag som äger den! Och du ju Appe!

    SvaraRadera
  2. Hej er blogg äger jag kan inte sluta titta på den haha!!!!!! får jag bli nästa månadens panda snälla?

    SvaraRadera